طالع بینی شخصی آذر
♥ ♥_._DoreHami_._ ♥ ♥
نگارش در تاريخ چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, توسط ♥_negal2_ ♥

افكارشان پرمحتوا و مرتب‌ است‌، آينده‌ نگر، دور انديش‌ و عادل‌ هستند و اگربخواهند در جمع‌ شوخ‌، بذله‌گو، خوش‌ صحبت‌ و مجلس‌ آرا مي‌شوند. آنها عاشق‌ كاربر روي‌ پروژه‌هاي‌ جديد هستند، از سرعت‌ انتقال‌ خيلي‌ خوبي‌ برخوردارند، با روي‌باز از هر نظريه‌ جديدي‌ استقبال‌ مي‌كنند و در مجموع‌ مبتكر و خلاق‌ به‌ شمار مي‌آيند

آنها در عشق بي‌غل‌ و غش‌، اصيل‌، پر حرارت‌، وفادار و پر شور هستند. با اين‌ حال‌اگر بر سر راهشان‌ مانعي‌ ايجاد شود و يا شخصي‌ چوب‌ لاي‌ چرخشان‌ بگذارد، به‌سرعت‌ ناخرسند و عصباني‌ شده‌ و زندگي‌ را به‌ كام‌ همه‌ تلخ‌ مي‌كنند، حتي‌ گاهي‌ آن‌چنان‌ آشفته‌ و بدبين‌ مي‌شوند كه‌ از خودشان‌ انتقام‌ مي‌گيرند و به‌ كارهايي‌ كه‌ درشأنشان‌ نيست‌ دست‌ مي‌زنند. در واقع‌ به‌ راحتي‌ مي‌توانند به‌ يك‌ رابطه‌ دوستانه‌ پايان‌دهند ولي‌ اگر ازدواجشان‌ موفقيت‌آميز باشد، همسراني‌ وفادار و والديني‌ آسان‌ گير وبيش‌ از حد نرم‌ خواهند بود، ولي‌ آن‌ زمان‌ نيز بي‌قراري‌ و بي‌صبري‌ ذاتي‌شان‌ باعث‌مي‌شود كه‌ سفر و سياحت‌ را يكي‌ از اركان‌ اصلي‌ زندگي‌شان‌ قرار دهند

يكي‌ از عيوب‌ متولدين‌ آذر ماه‌ اين‌ است‌ كه‌ سر هيچ‌ و پوچ‌ و مسايل‌ جزيي‌ عصباني‌مي‌شوند و طغيان‌ مي‌كنند، بي‌صبرانه‌ در انتظار كار بر روي‌ پروژه‌هاي‌ جديد هستند واگر در محل‌ كار همكارانشان‌ رعايت‌ حال‌ آنها را نكنند، آنها به‌ تحقير و تمسخرديگران‌ مي‌پردازند. در واقع‌ آنها توقع‌ دارند كه‌ همه‌ از آنها قدرداني‌ كنند وتلاشهايشان‌ را به‌ رسميت‌ شناخته‌ و در مجموع‌ از شنيدن‌ عبارات‌ تملق‌آميز وچاپلوسانه‌ به‌ شدت‌ لذت‌ مي‌برند. اگرچه‌ گاهي‌ اوقات‌ واقعا مستحق‌ و سزاوارقدرداني‌ هستند، چون‌ در به‌ پايان‌ رساندن‌ يك‌ پروژه‌ حتي‌ سلامتي‌ خود وخانواده‌اشان‌ را نيز به‌ مخاطره‌ مي‌اندازند و به‌ همين‌ دليل‌ نيز گاهي‌ از نظرخانواده‌اشان‌ مستحق‌ نكوهش‌ هستند.


بيماري‌ها و مشكلات‌ احتمالي‌ متولدين‌ آذر ماه‌:
صورت‌ فلكي‌ قوس‌ بر روي‌ باسن‌ و رانها حكومت‌ مي‌كند و در نتيجه‌ متولدين‌ آذر ماه‌مي‌بايست‌ مراقب‌ باشند تا به‌ بيماري‌ هايي‌ مثل‌ سياتيك‌ و روماتيسم‌ مبتلا نشوند.گفته‌ مي‌شود كه‌ به‌ خاطر كمبود طبيعي‌ سيليسيم‌ در بدن‌، پوست‌، ناخن‌ و مويي‌ضعيف‌ دارند. از آنجايي‌ كه‌ ورزش‌ دوست‌ و داراي‌ روحيه‌ ورزشكاري‌ هستند، بايدمراقب‌ حوادث‌ و اتفاقات‌ ناشي‌ از همانها باشند. در قديم‌ بسياري‌ از آنها در هنگام‌سوار كاري‌ از اسب‌ يا چهار پايان‌ ديگر به‌ زمين‌ سقوط مي‌كردند و صدمات‌ زيادي‌مي‌ديدند. هم‌ چنين‌ بايد در هنگام‌ كار با آتش‌ و گرما نيز به‌ شدت‌ محتاط باشند.

علاقمنديها: مسافرت‌، يك‌ سره‌ به‌ سراغ‌ اصل‌ مطلب‌ رفتن‌، تمايل‌ به‌ آزادي‌،قوانين‌ و معاني‌، درك‌ احساسي‌ از مسايل‌

بيزاريها: مواجهه‌ با نظريات‌ دست‌ و پاگير، گرفتاري‌هاي‌ داخل‌ خانه‌، مقيد بودن‌،مداخله‌ ديگران‌ در مسايل‌ خصوصي‌ زندگي‌شان‌، سر و كله‌ زدن‌ با جزييات‌.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: